De Top of Holland Trophy 2011

Het is weer zover. De 18e editie van de Top of Holland Trophy staat weer voor de deur. Het evenement dat traditie is geworden tijdens de Paasdagen. Een evenement dat dit jaar door 106 voetbalteams wordt bezocht uit 6 verschillende Europese landen. We zijn erg blij met deze enorme deelname, vooral ook doordat er dit jaar oeen grote deelname is van meisjesteams. In 4 categorieën wordt er gestreden om de diverse Trophy’s.Het komt het gemixte karakter van het toernooi nog meer ten goede. Door de late Pasen is de animo voor het handbaltoernooi te gering geweest waardoor wij genoodzaakt zijn geweest om dit toernooi niet door te laten gaan.

Read More

Hopelijk zal door het late tijdstip in het voorjaar het weer ook een stuk beter zijn dan afgelopen jaar. Het is heel frustrerend voor de teams die er naar uit hebben gezien om lekker een weekend te gaan voetballen en plezier te hebben dat het weer een spelbreker is. Voor de vele vrijwilligers is het ook een teleurstelling. Er is nauw overleg met de gemeente Assen geweest om ervoor te zorgen dat bij eventueel minder weer toch een programma kan worden gedraaid.

Wij verwelkomen deelnemers uit zes Europese landen, n.l. Nederland, Duitsland, België, Zweden, Denemarken en Ierland. Naast de gastverenigingen is er regionale deelname van Gieten en VAKO. In het randprogramma is er ten opzichte van het vorige jaar één wijziging. De feestavond evenals de prijsuitreiking zullen dit jaar allebei plaatsvinden in PartyTown. Het organiseren van een toernooi als de Top of Holland Trophy lukt alleen met de samenwerking van alle meewerkende instanties en vrijwilligers. Door de steun van o.a. de gastverenigingen Asser Boys , LEO, LTC en Achilles 1894,het dr. Nassau College, de gemeente Assen, de provincie Drenthe, de sponsoren, Euro-Sportring en de vele vrijwilligers blijft de Top of Holland Trophy één van de grootste sporttoernooien in Noord-Nederland.

Namens de organisatie wil ik u alvast via deze weg bedanken voor uw enthousiaste medewerking en u veel succes en plezier toewensen.

Egbert van den Berg, voorzitter organisatiecommissie.


KiKa